dinsdag 22 april 2008

Wordt verwacht...

Yet to come...

Ik heb nog een tiental ontwerpen gemaakt die nog niet in deze blog staan. Eens die online zijn zal ik een poll op mijn blog plaatsen, waarmee je je favoriete ontwerpen kan kiezen. Ik zou immers graag wat feedback van jullie krijgen! Wat het toekomstige ontwerpen betreft, heb ik al een paar ideetjes:
  • afwerking van een aantal bestaande ontwerpen, in de eerste plaats Arena 4
  • een nieuw groot stadion met evenveel detail als Arena 4
  • een niet-sportgebonden ontwerp: ik denk aan een groot evenementencomplex (expogebouw, concertzaal, bioscoop, kunstencentrum...)
I made a dozen more designs which have not been posted in my blog yet. Once those are online I'll put a poll on my blog that allows you to choose your favourite designs, since I'd love to get some feedback from you, my anonymous visitors! Concerning future designing I have a couple of ideas already:
  • finishing some of the existing designs, such as Arena 4
  • designing a new stadium with the same amount of detail as in Arena 4
  • a huge events center, with infrastructure for art exhibitions, concerts, cinema etc.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten