zondag 23 maart 2008

39: Nieuw ontwerp: vierde arena

New design: fourth arena

Eergisteren begonnen aan intussen mijn vierde indoor arena, een complex voor zaalsporten met tribunes dus. Wat begon als een klein zaaltje met nog geen 2000 plaatsen groeide uit tot een naar Europese normen middelgrote arena met 12.588 plaatsen, de nog niet geconstrueerde VIP-seats niet inbegrepen. Momenteel is enkel de eigenlijke kuip met zitjes afgewerkt, de rest (dak, buitenmuren, steunberen enzovoort) moet er nog rond komen. Ik ben ook nog van plan aangepaste versies te maken voor handbal, volleybal, tennis en zaalvoetbal met aangepaste opstellingen voor de verschuifbare tribunes.

2 opmerkingen:

  1. hey

    ik had een vraagje.
    mag ik da is stellen via mail.

    mijn mail is wesleydegreef@hotmail.com

    tis een vraag voor men studies rond stadia.

    groeten

    wes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi zaaltje, wij zijn nog op zoek naar een nieuwe zaal om te basketten.Enig idee waar ze deze kunnen plaatsen.

    Een mooi voorbeeld van de basketzaal of voor indoorsporten is de zaal van bc Oostende

    BeantwoordenVerwijderen